کر بختیاری
نرم افزار ومطالب آموزشی

تاثیر عقیق روی بدن و روح و روان

در کتب فارسی چنین آمده که اگر کشته عقیق را با آب و یا شربت سیب حل کرده و استفاده نمایید ، جنون ، نکسیر خونریزی معده و دل ، لخته شدن خون ، کثرت حیض ، بیماریهای طحال و بسیاری بیماری دیگر مفید بوده و درمان می سازد . سرمه عقیق، بصارت را تقویت و چشمها را درخشان می سازد .



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط کربختیاری

خشبو کننده دهان یا ویران کننده روان؟؟؟؟

 

برخی خوشبوکننده‌های دهان که تازه وارد بازار شده‌اند، اعتیادآور از آب درآمده‌اند!

 

در ادامه................



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط کربختیاری

برندگان زشت ترین دختر جهان

 

مولا خبرها مربوط به زیباترین ها و بهترین هاست. اما اخیرا در شهر بیل بائو اسپانیا مسابقه ای اجرا شد که هدف آن انتخاب زشت ترین شکلک بود و شرکت کنندگان در آن با ایجاد شکلک های مختلف سعی در بردن این رقابت داشتند.

تکناز : از هر شرکت کننده خواسته میشد تا در مقابل هیات داوران زشت ترین شکلک ممکن را اجرا کند. چپ کردن چشمها، ایجاد بینی خوکی شکل کج و معوج کردن دهان و لبها و زبان از بیشترین حرکاتی بود که توسط شرکت کننده ها به اجرا درآمد. برای بسیاری از شرکت کننده ها شکلک ها یکسان بود و نتایح رضایت بخشی در بر نداشت.

این برنامه در بزرگترین فستیوال تابستانه این شهر برگزار شد، جشنواره ای ۹ روزه که اولین بار از سال ۱۹۷۸ در این شهر جشن گرفته شده است.

برنده این مسابقه دختر جوانی بود که به طرز وحشتناکی سفیدی چشمهایش را به نمایش گذاشته بود و زبانش را تاحد ممکن به صورت عمودی در دهانش چرخانده بود.

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط کربختیاری

عجیب ترین درخواست ازدواج

 

 

شاید همه مردها دوست دارند بدانند آیا فرد مورد علاقه شان تا لحظه مرگ دوستشان دارد یا نه و یا اینکه در لحظه مرگ آنها چه عکس العملی خواهد داشت، اما این آقا برای فهمیدن این مسئله کمی زیاده روی کرده است و باعث ترس عروس خانم شده است.

او با ایجاد یک صحنه وحشت آور از تصادف و مرگ خودش به دنبال جواب این سوال بود که آیا دختر مورد علاقه اش واقعا عاشقش است و حاضر است تا لحظه مرگ او را دوست بدارد.

در ادامه مطلب مطالب بیشتر همراه با عکس.......



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 19 آبان 1391برچسب:, توسط کربختیاری

با حس بویایی عمر خود را تخمین بزنید

 عکس   با حس بویایی عمر خود را تخمین بزنید

با افزایش سن حواس انسان‌ها رو به ضعف می‌گذارد و به همین دلیل آن‌ها برای خواندن نیاز به عینک و برای شنیدن بهتر نیاز به سمعک پیدا می‌کنند. …
ارسال در تاريخ دو شنبه 15 آبان 1386برچسب:, توسط کربختیاری

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 9 صفحه بعد