کر بختیاری
کر بختیاری
نرم افزار ومطالب آموزشی

حیف که فقط تو یکی رو دارم ........ اگه از تو یه عالمه داشتم .... تا حالا یه مرغداری زده بودم ...

 

اگه دلت گرفته برو پایین...
.
اگه فکر میکنی هیچکس دوست نداره برو پایین....
.
اگه خیلی تنها موندی برو پایین....
.
یعنی انقدر بدبختی؟! متاسفم برات.

 

میدونی بی مغز ها سکته نمی کنن.....واقعا خوش به حالت

 

اگه تو با من باشی....چراغ خونم باشی ..... انقدر خاموش روشنت میکنم تا بسوزی

 

از 96 ماهی شما 55 تا غرق شده جندتا ماهی داری ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بله ؟!
مشغول جمع و منها بودی ؟؟ 
تقصیر این مدرسه هاست که عمر شما را به فنا دادن ؛ تا به حال کسی شنیده که ماهی غرق بشه ؟؟؟

 

آیا فکر می کنید به درد هیچ کاری نمی خورید؟
آیا فکر می کنید بی مصرف هستید؟به خدا درست فکر می کنید!!!

 

به اندازه سلولاى بدنم دوست دارم(تک سلولى)!
شوخى کردم تو نفس منى (مرده)!

 

سفجفسنج.جانسفناجسجنط سنطجس.

مگه مجبوری هرکی هرچی فرستادبخونی.

 

@این علامت حاکم بزرگ میتی کومان است احترام بگذارید
.
.
تو نمی خواد احترام بذاری چون از خودمونی زمبه!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ یک شنبه 21 آبان 1391برچسب:, توسط کربختیاری