کر بختیاری
کر بختیاری
نرم افزار ومطالب آموزشی

صفحه نمایش 4.2 اینچی این دستگاه، بزرگ و چشمگیر بوده و برای نمایش ویدئو و فیلم بسیار مناسب است. بدنه دستگاه و لبه های آن حالت منحنی دارند. کیفیت نمایشگر Reality Display این دستگاه با نور پس زمینه LED و موتور پردازشگر موبایل Bravia می تواند رضایت شما را جلب کند.

اطلاعات کاملتر از این گوشی:

سونی اریکسون گوشی جدید خود را با طراحی بسیار زیبا ارائه کرده است. این گوشی که فروش مدل قدیمی آن بسیار موفق بوده است، رقیب سرسخت HTC است. نام مدل این گوشی از سونی اریکسون Xperia Arc است. در ادامه مشخصات و چند عکس از این گوشی را مشاهده می کنید.

ضخامت این گوشی تنها 7.8 میلیمتر است. صفحه نمایش آن نیز 4.2" اینچ بوده و GPS نیز دارد. و اما دوربین بسیار خوب این مدل 8.3 مگاپیکسل است. خروجی HDMI به همراه پردازنده 1 گیگاهرتز Snapdragon  و سیستم عامل اندروید 2.3 از دیگر ویژگی های بسیار خوب این موبایل است. رزولوشن این مدل 854 در 480 است و قابلیت ضبط ویدئوی HD را نیز دارد.

بر اساس پلاکارد هایی که اطراف غرفه این گوشی زده شده، مشخص است که این گوشی دارای صفحه نمایش بسیار خوبی است و به اصطلاح لقب Reality Display به این گوشی دادند. این صفحه نمایش دارای Mobile Bravia Engine است. نمی توان بر اساس نوشته ها تصمیم گرفت ولی صفحه نمایش این گوشی بسیار درخشان است و مشابه AMOLED نوردهی بالایی دارد .این گوشی به باریکی iPhone است(اگر باریکتر نباشد ضخیم تر نیست).

منبع:clip2ni.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:SonyEricsson Xperia Arc, توسط کربختیاری