کر بختیاری
کر بختیاری
نرم افزار ومطالب آموزشی

مشخصات عمومی اپل iPad 3 Wi-Fi

  • شبکه 2G N/A
  • تاریخ معرفی2012, مارس
  • وضعیتموجود در بازار. عرضه شده در مارس 2012 16th

بدنه اپل iPad 3 Wi-Fi

  • ابعاد241.2x185.7x9.4 میلیمتر
  • وزن652 گرم

صفحه نمایش اپل iPad 3 Wi-Fi

  • نوعLED-backlit IPS TFT, صفحه نمایش لمسی خازنی, با 16 میلیون رنگ
  • اندازه1536x2048 پیکسل, 9.7 اینچ (در حدود 264 پیکسل در هر اینچ)
  • قابلیت چند لمسی
  • فن آوری محافظScratch-resistant glass, oleophobic coating

زنگ اپل iPad 3 Wi-Fi

  • انواع زنگN/A
  • بلندگو
  • 3.5mm jack

حافظه اپل iPad 3 Wi-Fi

  • کارت حافظه
  • داخل دستگاه16/32/64 گیگابایت حافظه داخلی, 1 گیگابایت RAM

امکانات ارتباطی اپل iPad 3 Wi-Fi

  • GPRS
  • EDGE
  • سرعت
  • شبکه بی سیمWi-Fi 802.11 a/b/g/n
  • بلوتوثدارد, v4.0 with A2DP
  • USBدارد, v2.0

دوربین اپل iPad 3 Wi-Fi

  • اصلی5 مگاپیکسل, 2592x1944 پیکسل, فوکوس اتوماتیک
  • دیگر امکاناتفوکوس لمسی (touch focus), ثبت اطلاعات مکانی (geo-tagging), HDR, تشخیص چهره
  • فیلم برداریدارد, فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه, تثبیت کننده فیلم
  • ثانویهدارد, VGA, فیلم برداری 480p با سرعت 30 فریم در ثانیه, مکالمه تصویری over Wi-Fi فقط

دیگر امکانات اپل iPad 3 Wi-Fi

  • OSiOS 5.1
  • ChipsetApple A5X
  • CPUDual-core 1 GHz Cortex-A9
  • GPUPowerVR SGX543MP4 (quad-core graphics)
  • حسگرهاشتاب سنج, ژیروسکوپ, قطب نما
  • پیغام رسانیiMessage, Email, Push Email, IM
  • مرورگر وبHTML (Safari)
  • رادیو
  • موقعیت یاب (GPS)
  • جاوا
  • رنگ بندیمشكی, سفيد
  • منبع»mobile.ir/

نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت14:07---7 آذر 1391

گر چه گریه های گاه گاه من آب می دهد درخت درد را
برق آه بی گناه من ذوب می کند سد صخره های سخت درد را
فکر میکنم عاقبت هجوم ناگهان عشق فتح می کند پایتخت درد را


شیرین
ساعت20:52---2 آذر 1391
ممنون از شعر قشنگت

شیرین
ساعت20:52---2 آذر 1391
بیصدا میشکند کاسه ی آرزوهای این طفلکِ بیچارهِ دلم...
و چه عظیم است غم...نانِ خیال...
چه بلند است...صدای من و تنهایی من...
و چه کوتاه نخِ حوصله ات...و چه نزدیک نفسِ آخر من...
و خدا نزدیک است...!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:مشكی, سفيدmobile, توسط کربختیاری