کر بختیاری
کر بختیاری
نرم افزار ومطالب آموزشی
او در مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی برزیلی که در اتاق او واقع در هتل میامی انجام شد ، گفت:" در سرویس بهداشتی این اتاق من یک دستگاه بخور صورت با اکالیپتوس دارم تا صدایم نرم شود. علاوه بر این روی زانوهایم هم یخ می گذارم زیرا بعد از اجرای هشتاد و هشتمین برنامه این تور ، زانویم کمی آسیب دید. علاوه بر این من یک چای مخصوص برای تسکین و نرم کردن گلو هم دارم که از دارچین ، لیمو ، عسل و مواد تسکین دهنده دیگر تهیه شده است."
علاوه براین درمانها و داروهای طبیعی ، چند چیز دیگر هم وجود دارد که بدون آنها مدنا نمی تواند کنسرتهای متعدد خود را برگزار کند.

برای مثال مدنا برای تمرین کردن و گرم کردن صدایش از نوارهای کاستی که توسط مربی او در نیویورک فرستاده می شود استفاده می کند و هرگز این نوارها را به فایلهای صوتی ام پی تری تبدیل نمی کند زیرا او معتقد است که این فایلها امروزی بخوبی نوارهای قدیمی کار نمی کنند.
او گفت:" مربی صدای من در نیویورک برای من نوارهای کاست مختلفی تهیه کرده است که با استفاده از آنها صدایم را گرم می کنم و آماده خواندن می شوم .فقط با استفاده از این روشهاست که من می توانم صدها برنامه اجرا کنم و بازهم جان سالم به در ببرم . برای تمرین کردن و گرم کردن صدا نمی توانیم از یک دستگاه امروزی مثل آی پد استفاده کنیم زیرا این وسایل به درد کار ما نمی خورد علاوه براین هنگام تمرین کردن باید روی گوشمان نیز هد فونهای مخصوص بگذاریم بطوریکه نتوانیم صدای خودمان را بشنویم"
منبع:seemorgh

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:ترفندهای مدونا برای اینکه صدایش خوب بماند, توسط کربختیاری